lørdag 5. juni 2010

Volleyball, rulleski og drikkebeltet !

Hey ! Som dere ser løper Gjermund motbaker på hovden for tida. Jeg er SYKT imponert! :D

Jeg har brukt de siste dagene på volleyball på bystranda. Det er gøy det, men i dag fikk jeg det helt, og prøvde noe nytt :


05.06.2010 var dagen rulleskiene ble brukt:D Jeg og broder Andrè spente på oss rulleskia og fikk ei bra "komigangøkt"! i goværet. Så da har jeg fåt mine første blemmer i henda og alt er som det skal være:)

Etter rulleskituren var vi innom MX sport og skulle kjøpe noen rulleskipigger. Jeg kom inn med et drikkebeltet med logoen til en norsk skiprodusendt. Den ble effektivt trampet i stykker, og jeg kom ut med dette :

Her har du da meg, max stolt over det nye drikkebeltet jeg FIKK . (foto: Andrè Holbæk)

Ellers er det med glede jeg kan medele at mitt store forbilde John Anders Gaustad er friskmeldt. Hjertet han har slitt litt med er nå i orden. Les mere om det her :http://teamgaustad.wordpress.com/2010/06/03/hjertet-er-i-orden/

det var det! go helg ! : )

1 kommentar:

Anonym sa...

ååå, et sånt drikkebelte vil jeg å ha!!! :D