tirsdag 21. september 2010

Joda

Så sitter vi her.
Tenkte bare jeg skal skyte inn at Gjermund løp som søren på staffeten på søndag. Får siden han blogga før han gikk tar det sikkert noen uker til neste gang! Taktikken hadde jeg gitt han: Det du gjorde feil i dag, gjør du riktig i morgen! Det gjorde han og løp meget bra! Så
da er det jeg som skal ha all æren for det! (em, nei!)

Jeg hadde tenkt og løpe masse KM løp i orientering denne uka, det ble slik at jeg heller blir med på triathlon i dag og motbakkeløp på rulleski på torsdag. Så løper jeg og gjermund KM langdistanse til lørdag! :D

Triathlonen i kveld har jeg tenkt og vinne:)
Legger med en film fra lørdag. Da ville jeg sette ny fartsrekord på rulleski, og da hang jeg i tau etter moped og nådde etter hvert 75km/h :D
Dette forsøket var ikke hastigheten like høy men enjoy!




Ingen kommentarer: