onsdag 22. september 2010

Triathlon og bygdas sprekeste 50åring ??

Jeg anonserte på forhånd at jeg skulle vinne, da måtte jeg jo det :)
Bare synd jeg ikke er 50år og kunne delta i den store duellen om og bli bygdas sprekeste 50åring. men gledlig var det at det ble skiløper Isaksen som tok den!

Kom bort på gamle idretshuset og lurte et lite øyeblikk på om det var 17.mai men det viste seg at så mange menesker hadde tatt turen ut i finværet for å være med eller heie oss fram i løypa!
Det sto folk og heia rundt hele løypa og var stor stemning!
Løpet startet med rulleski, her kom jeg og brodern Andrè sammen først i mål. med en sykelist på rollerblades hakk i hel. Sykelisten syklet som søren i fra oss og Andre syklet og i fra meg.
Ut på løpinga hadde jeg ett skoskifte av en annen verden og tok kom før broderen ut på løpinga.. det får så være at hjelmen ble værende på hode en god stund ut på løpinga også! Syklisten hadde 2:30min forsprang og jeg inrømmer glatt at jeg trodde det var vrient og ta igjen, men gla flatt og fikk etter hvert se ryggen hans, tok han igjen og løp alene ned askedalen og ble motat av ett folkehav! Utrolig arti! :)

Natta ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du er flink!!

Resultater:
http://vennesla-ock.com/index.php/superduellen/