mandag 15. november 2010

Hva om Hitler hadde hatt krølle-bart?

Man tenker mye i disse dager, så det er bra!
Jeg har faktisk nå blitt 18 år og fått bil lappen, så nå må jeg pusse tennene selv. :-)
Laget av stål var i helga på barmarkssamling på Fredheim med Vindbjart SKI!, der 2 av 4 økter var på snø. Vi var så heldige og fant snø og råe løyper på Høgås, og lagets Junior, Ole uttrykte gleden på denne måten "jeg husker ikke om jeg døde i går, men er i himmelen nå". Vi kan nå konstatere til de som ble bekymret, Junior er ikke død. Men det er alstså knallfine løyper der oppe!
Laget koste seg i gjennom hele samlingen! Bilder vil komme. Film fra presentasjonen av Vindbjartløperene kommer!!!


En ting til slutt! vi har fått inn voldsomt mange kommentarer, der folk lurer på hvordan ha et bra kosthold. Nå prøver laget å ta litt tak i denne biten, og lære dere litt av det vi vet.... her kommer en kort veiledning !
For å spise sunt, er det viktig å spise variert, ikke slik som alpinistene(unntak Aamot).
Man bør ha flere og mindre måltider.
Man bør ha flere frukter til dagen.
Jern er fint for kroppen(spesielt for kvinner(jenter), og gutter i vokse fase). man får jern i feks leverpostei.


Bare spør om noe mer!! vi skal også komme med litt treningstips senere, følg med! :D


XoXo

2 kommentarer:

Anonym sa...

hm, smarte og revelusjonerende tips :P

Gleder meg til fortsettelsen og noen unike treningstips!

Anonym sa...

Jeg er stykt redd for at Hitler hadde krøllebart..