tirsdag 23. november 2010

Tøff nok ??

Northug sliter med kroppen.. det gidder ikke jeg!
Så etter litt evaluering og fornuftig diskusjon med meg selv har jeg funnet ut at jeg skal hvile litt ett par dager nå :) Syntes det var litt lenge siden sist gang kroppen kjentes rå, og ved ett raskt øyekast i treningsdagboka var det bare og konstantere at det var fakta!

Så da tar jeg tak og tar 2-3-4 dager eller samme søren hvor lang tid det tar før kroppen og hode er klart til og trene igjen.

Ellers så vil jeg bare si at jeg ble litt motivert av og se lesertallene på bloggen her!
Vi har altså flere lesere fra hele verden. Blandt annet en liten krets i Japan noen i USA og Polen og flere andre land samt en etter hvert bra gjeng hjemme i fedrelandet! Det er bra så vi skal prøve og bli flinkere til og lage innlegg fremover!

Snakkes

Ingen kommentarer: