torsdag 9. desember 2010

Fotballmatch og lag blir til TEAM!

Jeg (Ole) annkom i dag Hovden, høyt og hærlig(les; kaldt)

Her skulle jeg ha treningsøkt og det skulle være springløping. Gjermund var ikke i noe godt humør så han ble følgebil:)


Løp i ca 40min også var det så kaldt at vi gikk inn i grendehuset for litt alternativ trening. Det ble til en heftig fotballmatch. (Jeg lurer på hvordan metch skrives, Gjermund staver og sier: akkurat som i match.com)


Gjermund gikk tidlig opp i en 3-0 ledelse. Så begynte jeg storspillet og vant overlegende 10-7!! Med blod på begge storetåene.


Så til dagens, ukas, månens, årets, tiårets eller århundrets nyhet !! Hele laget av stål er nå tatt ut til å bli med på venneslas landslag, eller team som vi liker å kalle det.
Bilde over er hentet fra dagens photoshoot og fra Høyre: Andrè Holbæk, Gjermund Steinsland, Ole Holbæk, Kjartan Konradsen. Resten av teamet var ikke til stede.

Ingen kommentarer: