fredag 3. desember 2010

Desember er her

Og vi er også fortsatt her!
 I denne kalde perioden er det viktig å kle seg godt!
og det er viktig å se bra ut, så jeg var ikke noen godt eksempel..
Men nå begynner det virkelig å nærme seg langrennsesongen og vi i laget er klare til å sparke i gang sesongen neste helg med åpningsrennet her på Hovden. For min del så kommer jeg til å ha et annet opplegg en Ole til det løpet, for vi har samling hele uka, for å fortsette mengdetreninga som jeg slepper opp i slutten av desember. Første Spar-cup er i år ikke langt i fra Gol, Liertoppen, og der er første helga hvor det skal gås skikkelig fort, sikter meg mest inn på 20 km Klassisk fellestart der!
Jeg vrir og vender på denne trenden laget er inne i nå, og har valgt å overføre noen råd til dere om gliding av ski. Vi er så heldige at Fvn.no har lagt et inlegg om dette hvor den kule Jonny Berås viser triksa! http://www.fvn.no/sport/vintersport/article813072.ece
Her er en kul reklamefilm! frukt er sunt og digg! true story


1 kommentar:

Holbæk den lille(Ole) sa...

"En så dårlig reklamefilm at den er skiløpere verdig" - Ole Holbæk

Den filmen hadde foresten passet bra inn i morgendagens jallagalla i frikirka, som forøvrig alle burde ta turen og se på klokka 21:00 i vennesla frikirke! :D