onsdag 1. desember 2010

Siste magadrag


Nå tar jeg ett siste magadrag før åpningsrennet på hovden. Kroppen og ikke minst hode begynner nå å bli rimelig sliten og trett av trening og når dagene er korte som de er nå, hjelper det ikke noe særlig på..
I helga hadde jeg gleden av og trene i dagslys! Det er en luksusvare nå på senhøsten, og med sol og kaldt vintervær er det ganske digg:)
Kroppen spiller etter hvert litt på lag igjen, og ting ser relativt lyst ut. Denne uka blir litt mere trening, og hadde egentlig tenkt til å tilbringe ett par dager på hovden. Men der er det sprengkulde så for holde meg hjemme og gjøre det beste ut av det. Så skal jeg slippe opp litt i neste uke og håper å fremprovosere litt form til åpningsrennet. Det har jeg sakt hvert år og vell aldri klart det, så det blir litt som å tro på julenissen.

Fikk foresten akkurat sendt ønskelista mi avsted til nordpolen!

Ellers så vill jeg bare viderføre vår nye trend med og gi trenings og kostholdstips.
her er dagens tips: Spis mye mere en du tror til frkost og tidlig på dagen (Lunsh). Det er da man trenger energi som kan holde igjennom hele dagen. Hvis man spiser relativt lite på morgenen blir man fort energiløs og man spiser som en gal på kvelden når man egentlig ikke trenger energi! Tenk litt på det du!

PS. Det er faktisk 1. Desember i dag. og mamma gidder ikke lage pakkekalender til meg i år!
Så om noen har lyst til å sponse meg med en pakkekalender skal jeg sy navnet ditt på lua og gå med den i hele vinter! Tipper Gjermund og har lyst på!

Ingen kommentarer: